יום שלישי, 4 בפברואר 2014

על הספר

"אמא, איפה אלוהים נמצא?"
שאל אותי אור שאלה.

כך מתחיל הספר שלי כך מתחיל גם החיפוש שלי אחר הסבר פשוט ומובן לכל ילד.
אלוהים זוהי דמות מאוד מורכבת.
בין אם נאמין באלוהים ובין אם לא, ילדינו ישאלו אותנו את השאלה הזאת.
הספר הזה נועד לתת מענה להורים שלא יודעים איך לענות על השאלה הזאת.

הנה מה שאנשי המקצוע אומרים על הספר:
עירית חיים, גננת ותיקה בגן חובה בכפ"ס: אהבתי את הכתוב. עם הרבה רגישות את מצליחה להעביר מסר לילדים רכים שמאוד מתקשים להתחבר למשמעות מושג האלוהים.

לי בגים, גננת ותיקה בגנים פרטיים: ספר מקסים, כתוב בגובה העיניים של ילדים, כך שכל ילד, כשהוא יקרא את הספר, אחרי פעמיים, שלוש, המושג "אלוהים" יהיה מאוד ברור לו.

ליאת קרן, MA, פסיכותרפיסטית לילדים ונוער ומטפלת משפחתית מוסמכת: את מעבירה נושא מורכב בשפה פשוטה ונגישה לילדים ומצליחה להתחבר לנושא האלוהות מבפנים, באהבה.

אפרת מונשרי גורן, מומחית להורות MA בחינוך: הורות היא מקצוע מאתגר והיא מאתגרת בעיקר במקומות בהם אנחנו צריכים לענות על שאלות שאין עליהן תגובה חד משמעית או נוחה לנו. שאלות על מות או על קיום, שאלות על אלוהים או אמונה- אלה משאירים הורים רבים חסרי אונים, מאלתרים תשובה, מנסים לגייס משהו יצירתי שיניח את דעתו של הילד. הספר של יעל עיני מוכן לעמוד מול שאלות על אלוהים ובעצם שאלות על הקיום שלנו, בלי לפחד או לגמגם. היא שואלת ועונה ומביאה את תפיסת עולמה בצורה ברורה וחדה. הכל נאמר בגובה העיניים של הילד, בלי להתחמק ועדין לאפשר לו לגדול לתוך התשובה ולמלא חלקים במחשבות שלו. בעיני חבל שאין ספרים נוספים כאלה, שיכולים להוות להורה בסיס לדיונים ולשיחות ובעיקר מקום בו להם אין מילים או קושי לנסח. זהו ספר שצריך פשוט לקחת ולקרוא בנחת עם הילד. התשובות בפנים בצורה המאפשרת לכולם להתחבר

בימים אלו, אני מעלה קמפיין לאתר הדסטארט ואשמח לראותכם שותפים במימוש החלום שלי להוציא את הספר לאור.

ימים מלאים בטוב.

יעל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה